Femeile pot scapa de obezitate, daca beau doua pahare de alcool pe zi!
- Articol
- Video
- Foto
- Comentarii (1)
- Sondaj
Un studiu american, publicat in Archives of Internal Medicine, spune ca femeile care consuma zilnic doua pahare cu vin, bere sau tarie sunt mai putin expuse riscului de ingrasare in comparatie cu cele care nu consuma alcool deloc.

Paharul de alcool considerat "standard" in Statele Unite ale Americii, indiferent daca este vorba de un pahar de vin (15 cl), de bere (35 cl) sau de tarie (43 ml alcool 80°), contine aceeasi cantitate de alcool, adica 14 grame.
Bautura cea mai eficienta impotriva kilogramelor suplimentare s-a dovedit a fi vinul rosu, insa toate tipurile de alcool consumate, inclusiv vinul alb, berea sau bauturile spirtoase, au condus la aparitia aceleiasi "legaturi invers proportionale intre consumul de alcool si riscul de a deveni supraponderal sau obez", afirma autorii acestui studiu.
Acestia au evitat, insa, sa recomande consumul de alcool, fie si in cantitati moderate, ca mijloc de lupta impotriva obezitatii, din cauza problemelor medicale si psiho-sociologice asociate cu alcoolul.
- Autor:
- Dragos Tanase
- Sursa-foto:
- Mediafax Foto
-
Peste 45 de zile, nu vom mai gasi alcool si tutun in duty-free
Comertul de alcool si tutun in regim duty-free a fost interzis printr-un ordin al ministrului Finantelor, intrat in vigoare la sfarsitul saptamanii trecute.
-
O cantitate mare de alcool ar putea fi benefica pentru barbati
Barbatii care consuma zilnic alcool prezinta cu 33% mai putine riscuri de a suferi de maladii cardiace.
-
Aleea Alcoolului, trei kilometri de magazine cu bautura
In centrul orasului Manchester exista "Aleea Alcoolului", denumita asa din cauza numeroaselor magazine ce vand bautura.













EUR
USD
femeile mai bine rezista bauturii dekit barbatzii..
« Raspundeshi asta nu e gluma oameni buni ... va spun sincer! ))